We werken voor nationale en internationale klanten met uiteenlopende vraagstukken. Hiervoor hebben wij een bewezen model ontwikkeld zodat we een op maat gemaakt conceptplan kunnen realiseren wat aansluit op jouw wensen.
Als ondernemer wil je een succesconcept creëren. Wat is mijn doelgroep? En hoe kan ik deze bereiken? Met onze speciaal ontwikkelde methode kunnen wij deze vragen beantwoorden en toepassen.
De Horeca Fabriek kijkt aan de hand van dit model naar waar mensen waarde aan hechten bij bestedingen. Dit hebben wij opgedeeld in 4 categorieën:
Cultureel: De typische idealisten die hun idealen vertegenwoordigen in hun aankopen. Sterke mening, maatschappelijke onderwerpen, en de samenleving verbeteren.
Financieel: Zoveel mogelijk krijgen voor zo min mogelijk geld. Prijsbewust met weinig belang aan duurzaamheid, merken, of culturele betekenis van wat ze kopen.
Individueel: De trendsetters van de maatschappij. Provocatief, andersdenkers en degene die actie ondernemen.
Culinair: De fijnproevers van de samenleving. Beleving staat voorop en hebben verstand van eten en drinken.
Het bijzondere aan deze methode is dat het niet gericht is op wat mensen bezitten, maar hoe zij ermee omgaan. Het is dan ook onze missie om niet alleen bewust te zijn van een doelgroep, maar hen echt te leren kennen. Vanuit dat oogpunt ontwerpen wij vervolgens een passend totaalconcept waarbij belangrijke beslissingen, zoals het interieur, menu en personeel, allemaal teruggekoppeld kunnen worden aan de doelgroep."
De Horeca Fabriek BV
Ontwerp studio & Bezoekadres:
Saturnusstraat 60, unit 47
2516 AH Den Haag
t. +31 (0)70-8880505
e. styling@dehorecafabriek.nl
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30
Zaterdag en Zondag gesloten
Kantoor & administratie:
Laan van Nieuw Oosteinde 131
2274 EE Voorburg
e. administratie@dehorecafabriek.nl