De Horeca Fabriek bedenkt, ontwerpt, ontwikkelt, realiseert en begeleidt horecaconcepten van ontwerp tot totaalrealisatie. Rendement en structuur staan altijd centraal in onze aanpak. Wij helpen bij het ontwikkelen van concepten en formules die de investering meer dan waard zijn. Dit doen wij met een team van ontwerpers dat een brede horeca-ervaring heeft.
Strategie
Voor elke klant werken we met brainstormsessies & doelgroeponderzoek om de consument te begrijpen
Doelgroepanalyse
Met ons eigen ontwikkeld model onderzoeken we de doelgroep en brengen deze voor jou in kaart
Concepting
Op basis van de strategie creëren we een concept wat naadloos aansluit op de consument en toekomstgericht is
Interior Design
Met ons team horeca-experts creëren wij een ontwerp rekeninghoudend met de laatste trends en ontwikkelingen in de horeca
Branding
Het horecaconcept werken wij tevens uit tot een corporate identity die één-op-één aansluit op
jouw horecazaak
Routing
Wij kennen de horecadoelgroep en weten met ons team hoe wij het beste de plattegrond van jouw zaak kunnen indelen
Styling
De details zijn erg belangrijk voor het creëren van een volledig concept wat wij kunnen met onze ervaren stylisten
Social
Interieur moet tegenwoordig 'instagrammable' zijn. The Social Game denkt daarom mee in onze ontwerpen met hun expertise
We werken voor nationale en internationale klanten met uiteenlopende vraagstukken. Hiervoor hebben wij een bewezen model ontwikkeld zodat we een op maat gemaakt conceptplan kunnen realiseren wat aansluit op jouw wensen.
Als ondernemer wil je een succesconcept creëren. Wat is mijn doelgroep? En hoe kan ik deze bereiken? Met onze speciaal ontwikkelde methode kunnen wij deze vragen beantwoorden en toepassen.
De Horeca Fabriek kijkt aan de hand van dit model naar waar mensen waarde aan hechten bij bestedingen. Dit hebben wij opgedeeld in 4 categorieën:
Cultureel: De typische idealisten die hun idealen vertegenwoordigen in hun aankopen. Sterke mening, maatschappelijke onderwerpen, en de samenleving verbeteren.
Financieel: Zoveel mogelijk krijgen voor zo min mogelijk geld. Prijsbewust met weinig belang aan duurzaamheid, merken, of culturele betekenis van wat ze kopen.
Individueel: De trendsetters van de maatschappij. Provocatief, andersdenkers en degene die actie ondernemen.
Culinair: De fijnproevers van de samenleving. Beleving staat voorop en hebben verstand van eten en drinken.
Het bijzondere aan deze methode is dat het niet gericht is op wat mensen bezitten, maar hoe zij ermee omgaan. Het is dan ook onze missie om niet alleen bewust te zijn van een doelgroep, maar hen echt te leren kennen. Vanuit dat oogpunt ontwerpen wij vervolgens een passend totaalconcept waarbij belangrijke beslissingen, zoals het interieur, menu en personeel, allemaal teruggekoppeld kunnen worden aan de doelgroep."